Skip to main content

Marketing matek – a marketing budget még azelőtt eldönti a sikeredet mielőtt neki állsz.

Röviden a marketing budgetről ami még azelőtt eldönti a sikeredet mielőtt neki állsz. Hogy miről? Hát ez az.

Mennyi a marketing budgetod?

Ha a válasz az hogy „nekünk olyan nincs, mert kicsik vagyunk mi ahhoz”, akkor először azt kell eldöntened, hogy akarsz marketinget /szükséged van-e rá vagy sem. Ha igen, és a terméked/szolgáltatásod árában van „marketing szelet” akkor csak egy számológép kell hozzá hogy kiszámold mennyi a keret, ha viszont nincs beépítve az árba marketing költség, akkor a rossz hír az, hogy jelenleg az egész árazásod nincs rendben, és az sem fog segíteni (nem lesz több pénzed marketingre) ha többet adsz el belőle.

Sprinter vagy maraton futó vagy?

Ha azt várod a marketingtől hogy a ráfordított összeg vagy annak többszöröse a nap végén már a számládon lesz akkor biztos hogy nem mi vagyunk számodra az ideális partner. Ne értsd félre, 100%-ig eredményorientáltak vagyunk, és ahogy már fentebb írtuk a marketingre főleg gazdasági területként tekintünk, de ennek ellenére a tapasztalatunk alapján a marketing jó esetben – ahogy a cégépítés és a vállalkozói lét is - sokkal inkább egy maratonfutásra hasonlít, mint sem egy sprintre. Véleményünk szerint a marketing feladata a direkt értékesítésnél sokkal több (ez inkább a sales feladata), mint pl a vásárlói értékteremtés, márkaépítés, bizalomépítés, hirdetés, kommunikáció, sorolhatnánk.

Meg kellene győznünk hogy költs online marketingre?

Röviden: nem fogunk. Az oka egyszerű, mi olyan cégeknek és márkáknak tudunk és szeretnénk stratégiai partnerei lenni, akik a maguk területén szintén kimagasló minőségű terméket vagy szolgáltatást nyújtanak, és tisztában vannak azzal, hogy ütős online jelenlét nélkül ma már labdába sem rúghatnak.

Ha még itt vagy, akkor jó eséllyel komolyan gondolod, és ez mindegyikünk számára jó hír. Kattints ide és kezdjük el a munkát minél előbb – mi készen állunk, és Te?